wtorek, 15 listopada 2011

Mikro firma w internecie. Wsparcie przy tworzeniu www.

Jak podaje ostatni raport TNS OBOP blisko 30% firm z grupy mikroprzedsiębiorstw w Polsce nie wdrożyło własnej witryny w internecie i nie wykorzystuje e-mail w pracy na własny rachunek.

Zrzut ekranu templatki themeforest.net

Chociaż wynik ocen sprawia wrażenie być zaskakująco dużym, to można wykorzystać parę prostych metod na rozwiązanie kłopotu i uzyskanie w niedługim okresie podwalin pod swoją obecność w w katalogach internetowych. Jako firma konsultingowa w obszarze informatyki naszym partnerom zwykle wskazuję rozwiązanie oczywiste, a jednocześnie dające oczekiwany rezultat: zbudowanie witryny internetowej w oparciu o wordpress lub joomlę, a w następnym kroku instalację zakupionej w internecie szablonu witryny u takich twórców jak themeforest.com.

Takie proste podejście pozwala na zwykle szybki rezultat – witryna w sieci nie tylko znajdzie się w internecie ale również zrobi wrażenie jakością wykonania. W praktyce, w kwocie około 500 zł netto można zrealizować wymagane cele.

Samo stworzenie witryny nie implikuje istnienia mikrofirmy w internecie. Najważniejszym staje się jej wypromowanie zwykle z pomocą dedykowanych podmiotów lub ponownie z z moją pomocą, bo mamy w tej dziedzinie sukcesy. Ważnym jest dbać, by treści w witrynie były systematycznie dodawane i gotowe zarówno w treści jak i w innych obszarach na odwiedziny robotów wyszukiwarek internetowych.


Inne blogi: Blog 1
Słowa kluczowe: themeforest.com, templatemonster.com, yootheme.com, templatka, szablon strony, mikrofirma, mała firma, mały biznes, witryna firmowa, obecność w sieci, prezentacja w internecie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz