Opracowane przez TNS OBOP raporty sugerują, że około 30% mikrobiznesów w Polsce nie wdrożyło własnej strony w sieci i nie korzysta z e-mail w pracy na własny rachunek.
Chociaż rezultat analizy sprawia wrażenie być niemałym, to można wykorzystać kilka prostych metod na wyeliminowanie problemu i stworzenie w krótkim czasie trwałych podstaw pod swoją pozycję w w katalogach internetowych. Jako firma konsultingowa w obszarze informatyki moim klientom bardzo często wskazuję rozwiązanie nie wykorzystujące specjalnych umiejętności, a jednocześnie nie zajmujące dużo czasu: zorganizowanie strony www wykorzystując wordpress lub joomlę, a w kolejnym kroku instalację zakupionej w sklepie internetowym szablonu witryny u takich pośredników jak templatemonster.com.
Takie proste podejście gwarantuje praktycznie szybki rezultat – strona nie tylko znajdzie się w internecie ale również nie będzie trącać amatorszczyzną. Oznacza to, że, w koszcie na poziomie 500 zł netto można osiągnąć konieczne cele.
Samo stworzenie witryny nie oznacza pojawienia się podmiotu gospodarczego w internecie. Priorytetowym zagadnieniem jest jej optymalizacja zwykle z pomocą doświadczonych podmiotów lub ponownie z naszą pomocą, bo mamy w tej dziedzinie sukcesy. Gwarantem sukcesu jest, by zawartość w serwisie internetowym były często rozwijane i dostosowane zarówno w treści jak również nagłówkach na odwiedziny robotów wyszukiwarek internetowych.
Inne witryny: Witryna 1, Witryna 2, Witryna 3, Witryna 4, Witryna 5,
Słowa kluczowe: themeforest.com, templatemonster.com, yootheme.com, templatka, szablon strony, mikrofirma, mała firma, mały biznes, witryna firmowa, obecność w sieci, prezentacja w internecie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz